Wednesday, April 12, 2006

Em divertiria mes veure'ls córrer davant els lleons...

Clar que aquest titol és una broma i el meu anticristianisme no arriba a tant, però és que em fot molt i molt això de les processons...

No és perquè tanquin el meu carrer i hagi d'anar a aparcar a deu carrers de distància. No és per les horroroses saetes ni l'abominable pi-pa-parapipa-porron-porron que he de patir fins a la dematinada davall de la meva finestra. No és per deixar els carrers bruts de cera, ni per la invasió de gent que no em deixa ni sortir o entrar a cameva. És per l'agravi comparatiu amb els pobres joves que en passar deu minuts de mitjanit ja tenen a la policia local tocant els ous per tenir la música alta, per la campanya anti-botellot dels deficients intelectuals tertulians radiofònics de torn, és perquè tot el dispositiu que acompanya aquesta Setmana Insana el sufraga l'ajuntament amb els meus impostos sense demanar-me'n l'opinió i sobretot és per la hipocresia de tots aquest confrares que es pensen que torturant-me a mi amb les seves estupides i primitives tradicions es guanyaran un trocet de cel per molt que la resta de l'any es comportin com autèntics garruls.

Com deien La Polla Records: Ya que sois tan religiosos, ¿porqué no le dais la paliza a Dios?

PD Faig una crida al sabotatge: quan la processó passi per davall casa-vostra, poseu a tope la musica més irreverent que trobeu. Sugerències: Marilyn Manson (qualsevol cançó), el Simpathy for the Devil dels Rolling, l' Anarchy in UK dels Pistols....

DEU NO EXISTEIX!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home